Sunday, April 22, 2012

MAK AYAH SAYA BEST IN THE ENTIRE WORLD....

Assalamualaikum......

Dalam hidup ni kan, penah tak korang sesecond fikir betapa beruntungnya korang de mak ayah??? penah fikir camne agaknye nasib orang yang mak ayahnya dah takde ataupun worse case, tak penah kenal langsung ngan mak ayah diaorang??? kesian kan??? kalau tanya aku, mak ayah aku orang yang paling best penah aku ada.....yang paling penting, sebab diaorang la aku wujud....

Aku kan dah sampai umur mengada menggatal nak kawen padahal tak sedar hutang PTPTN pun belum stat bayar tapi excited pulak dengar nak dihapuskan last-last kecewa bila taw tu sume dusta semata je...so, last weekend aku try story morry kat parents aku pasal beliau....aritu aku cuma bagi intro sikit-sikit jela....yela, gila kau baru mula-mula dah nak bagitaw sume??? nampak benor aku ni desperate kan??? hahahaha....

Tapi kau tak tau betapa jerih perihnya aku nak stat....seminggu okay aku simpan story aku...aku ni dah la jenis takleh nak simpan gosip lame-lame, rase cam nak demam je....so, aku pun stat cite la....isi penceritaan aku takleh la nak reveal kan?? yela, artis pun tak citer inside out pasal diaorang walaupun pada dasarnya diaorang tu adalah hak milik umum.....tapi, aku bukanlah nak cakap aku ni artis....overtaw ngaku diri sendiri fofular padahal tak....

Kau nak tahu, mak ayah aku positif je ngan sume cite-cite aku pasal beliau....aku bangga plus plus terharu....yela, walaupun mak ayah aku nampak cam " pehal kaw nak pandang-pandang anak aku"....sebenarnye diaorang tak camtu....trust me, hahahaha....anaknya je nampak cam nak jaga harus maintanence tinggi...padahal tak pun....nanti aku de mase, aku citer tersiratnya diri aku....tak semestinya yang kita nampak baik memerlukan belanja yang tinggi dan boleh dapat sekelip mata.....

Dah, post ni aku cuma nak kasitaw mak ayah aku best je.....citer yang lain, nanti aku kasitaw kendian ye???

No comments:

Post a Comment