Tuesday, April 17, 2012

week 1

Assalamualaikum.....

start dari entry ni, kebanyakan entry aku akan berkisar kepada kisah weird....ye, kisah yang aku cuba nak explain kenapa aku mengada-ngada nak tukar caption kat tepi ni...------>

the story starts here.....di suatu petang yang sepipipi, pak mat jual rotitititi....eh, tak...camni...ade satu pagi tu, aku giler lah bosannye...almaklumlah bila kita keje kat department yang cuma hanya ada kau sorang je, jadi sume-sume akan suka hati kat kau jela.... so, this guy say hye kat aku....disebabkan aku bosan, aku reply....pelik bin ajaib, dia tahu sume pasal aku....sebenarnya, dia kawan sama sekolah aku dulu......tapi, aku tak kenal dia...nampak sangat aku ni kejam antisosial kan??? dia suh aku checkout majalah skolah dulu.....petang tu jugak aku balik umah family aku......

okay, aku takdenye bawak sampai laju camni....eksen je bajet aku bawak BMW......

tapi, semangat aku ternyata sia-sia sebab kenyataannya aku dah berjaya buang majalah sekolah aku......*down*.......tapi takpe, mr.muscle kan ade......jadi, aku tak open dah cite majalah skola, takut terkantoi pula sudah tidak mahu mengenang zaman sekolah, hahahahha.....so, starts from there, relationship kiteorang berkembang maju bak bunga mawar di musim bunga.....dan, korang nak tahu kenapa aku dengan rela hatinya publish kisah ni???


*cinta tak semestinye harus mengenal lama*

aku nak tengok sejauh mana keikhlasan dia kat aku....and sejauh mana dia akan tunaikan janji-janji dia....and sebab utama aku terima dia ialah sebab dia bukan orang degil, lurus pula tu.....nak gi keluar jumpa membe pun nak kasitaw aku.....mungkin sekarang je kot dia camtu...after-after, ntah la kan??? yang paling best, slamber je dia bagi no ic dia kat aku....orang lain??? no icnye tak dapat, soklan berjela-jela yang ada...

harapan aku semoga ini akan jadi yang terakhir untuk aku....aku nak jadi B2B DIY yang berjaya....~tetibe~

No comments:

Post a Comment