Sunday, August 21, 2011

TERIMA KASIH DAUN KELADI.....

Assalamualaikum.....

Seperti yang dijanjikan.......

Entry sebelum ni saya ada cakap bahawasanya sesiapa yang saya dapat tahu jadi buah hati saya yang KESEMBILAN, akan ada entry khas untuk anda..... haaa, nak taw x sape lah insan yang bertuah tu????

Klik gambar untuk tumbesaran maksimum..... taraaaaaa...... haaa, ni la deyh buah hati den yang KESEMBILAN tu..... namanya Syuhada Aizuddin....... berbilian terima kasih la dik sebab da sudi jadi buah hati akak yang kesembilan.... eh, jap2..... perasan something takkkkkk??? bukankah bliaw ini telah jadi buah hati saya yang pertama selepas saya membuahkan diri sendiri???? Dik, minat bonar ekau ngan akak eh??? Sampai dua kali dik ekau follow akak......

Tapi, takpe.... akak sukew...... nak follow balik blog beliaw, cam xdek plak..... haishhhh, camne nih???? ngehehehhehe.....

Takpe2, u dun worry hokay??? akak still love u in the virtual lah dik.... cayalah...... meh calit sikit meh.....

p/s: sila berhenti pakai contact lens jika mata anda mula terasa pedih.....

Sekian, taking care.... love u all, muwahhhhhh.....

1 comment: