Tuesday, August 23, 2011

TU LA, MAK CAKAP TANAK DENGAR....

Assalamualaikum.....

Arini de entry khas untuk penggemar contact lens...... penggemar disini bermaksud mereka yang suka bebenor sampai nak g mandi pun nak pakai contact lens bajet ko artis de paparazi nak amik gambar curik ko tengah mandi...... tengah mandi???? tettttttt........

Nahhh ambekkkkkkkk...... haaaa, ni bukan effect menangis seminggu dek sebab ko tinggalkan boifren ko eh???? ni adalah akibat degil mak ko cakap tanak dengar......

Citenye camni.... tengah2 aku dok berjalan-jalan edisi cermat amalan mulia tu, mata aku tetibe je rasa pedih... aku hengat sebab abuk masuk mata ke... aku pun tenyeh jela mata aku.... namun, bila ditenyeh, makin teruk pulak jadinye..... terus kabur dowh sebelah mata aku.... aku da cuak dah.... aku bila da xselesa, mula la nak nek angin.... sume da nampak x menarik kat mata aku.... even sales awesome yang kat parkson tu xmampu menarik minat aku.... cehhhhhh......

Time tu aku xtaw ape yang da jadi kat mata aku.... jalan laju-laju, terus masuk kete..... nahhhhh, amekk ko..... merah menyala ko matanye..... pedih pulak tu... aku rasa nak menagis je tyme tu.... ditambah ngan mak aku bising2 pasal mnde ni..... aku ingat tido malam je, esoknye mata aku da ok..... rupanya tidak....
Ko tengok.... effect mata anak pontianak pulang petang tu still ade lagi......
Jadi, raya ni aku takmo pakai contact lens...... aku ni memang cepat sikit bab nak berfobia bagai ni...... mungkin harus tunggu 4 bulan lagi baru aku akan pakai balik ini contact lens.....
ni namanya penyakit GPS..... GPS bukanlah global positioning system yang dok memekak sampai ko terlanggar kereta depan yang cam giler tetibe brek sebab kat mende tiga segi tu ye???? GPS ni singkatan untuk Giant Papillary Conjunctivitis..... haaaa, nak nyebut pun da berbelit kan??? apetah lagi nak mengidapnye.....mende ni berpotensi besar jadi kat aku kalau aku terus berdegil pakai itu lens..... nak taw details penyakit ni, leh la merajinkan diri g google ye???kang aku cite, taon depan pun x abes.....ahahhahhaha....

So, aku wat keputusan stop gune lens.... yela, sok buatnye bakal mertua den datang nak nengok bakalnye, tetiba mata berjeli camni.... sah-sah time tu gak kene reject.... ~takowttttt~ bek berhati-hati dijalan raya.....

Sekian..... taking care all, love ya...




Enhanced by Zemanta

No comments:

Post a Comment