Thursday, August 18, 2011

BLOG SAYA DA KENAPA?????

Assalamualaikum.......

Entry ni khas untuk follower saya yang KESEMBILAN......

Pagi ni, saya login blog saya, saya tengok bilangan follower saya bertambah......ye, tenkiu2..... sayang sikit meh, ngahahahhaha....

Klik pada gambar untuk mengelakkan masalah rabun ayam bertambah.....

Tengokkkkkkkk...... kan aku dah cakap dah.... usaha sabar tu best.... buktinye blog saya da de follower baru, yehaaaaa.... saya pun dengan excitednye pegi la kat blog page saya.... bukankah janji saya,  U FOLLOW ME I WILL FOLLOW U BALIKLAH....... so, saya pun pegi la nak terjah siapa gerangan punya follower saya yang kesembilan nih....

Ouh, kecewanya saya..... ntah da kenapa dengan blog saya, saya xdapat nak detect siapa gerangan buah hati terbaru saya..... ye, sebagai penghargaan sebab anda da sudi follow blog saya, saya dengan ini memaklumkan follower saya akan digelar BUAH HATI saya..... yay, tepuk tangan semua......

waaaaaaa, nak emo sekarang........ kenapa???? why???? kat sini pun takdek...... malu la tu ek dah jadi follower saya??? alalallalalala..... 

But u don't worry.... sebaik saja saya dapat tahu siapa gerangan follower saya ni, dengan serta merta saya akan follow blog anda balik.... ye, tu sudah tentu..... dan....dan.... yang specialnye, saya akan hadiahkan entry khas untuk anda....

Dah, tu je nak cakap.... nak sambung keje plak.....

Taking care, love u all, muwahhh.....

No comments:

Post a Comment