Thursday, August 11, 2011

MAL HARI HARI WAL FAIZIN.....

Assalamualaikum...

hellow semuanya.... wah, sedar xsedar, da hampir separuh bulan kita berpose kan??? sungguh cepat masa berlalu...secepat masa pas sahur sampai xsedar da terlambat nak g office.... hhhahha, padan muka ko... gemar sangat tido cam orang mati....kahkahaa...

Hokey2, besenye bila da tengah2 bulan pose ni, surely ramai yang da teruja kan nak raya??? iye dak??? ye, selamat berteruja.... dulu kan, tyme aku kecik2 la kan, aku pun excited gak nak brhari raya ni... kecoh nak baju baru la, kuih la, kasut la...yang paling aku tunggu, duit raya...ngahahaha....walaupun tyme tu xdela lumayan sangat duit rayanya, tapi, semangat tu yang penting.....

tapi la kan, yang sadisnye, bila da tua bangka nih(~xdela tua mana pun~), mood raya cam takdek je... mane lari ntah.... semalam tyme aku tengah berbual2 ngan scandal aku kat phone, kteorang pun de gak cakap pasal hal ni... yela, hengat asal nak sembang ngan scandal je, nk jiwang je ke??? heh, x main la jiwang ni.... aku nih carik scandal sebab nak jauhkan mood jiwang... da2, nonesense je sume tu....adik2, jangan diikut pe'el akak ko ni ek??? buruk lakunye, ahahahha....

berbalik pada cite tadi..... mengikut firasat aku la kan, mungkin simptom ni terjadi sebab aku da keje.... yela, normal alam la dowh... ko xkeje orang bagi duit raya kat ko.... bile ko da kje, xreti2 nak bagi duit raya kat anak diaorang lak??? xblaja investment eh ko??? jadi, bila memikirkan hari raya saja sudah agak stress disitu... seb baik la aku ni bukan orang yang sangat peramah... kalau takkk, abeslah gaji aku sebulan...hahahaha....

jadi, setulusnye aku memang xprepare pape ari raya tahun ni... ye, aritu bazar ramadhan dimalam ari pun xmampu menarik-narik hati aku untuk membeli....ditambah pula dengan emosi aku yang sedikit trganggu aritu, lagi la menambah kepada penolakan aku sambut ari raya tahun ni... setakat berkobar2 dengar lagu raya saja itu sudah cukup kot..... mungkin.......

sudahlah, banyak lagi perkara penting yang boleh aku uruskan selain hari raya... eh, pe ko ni rose?? diam boleh tak??? kecoh jela..... hahahahaha....

jadi, tunggu sajalah entry raya saya ye??? selamat berhari raya semua...mintak maaf awal nih, takot xsempat lak....jadi, hampun maaf ye semua salah silap saya... semoga buku baru kita tahun ni lebih dipenuhi berkat dan manfaat serta pahala.... insyaAllah....

taking care, muwahhh....tatattatta...

No comments:

Post a Comment