Friday, August 12, 2011

LULLA MAN - THE REVIEW-

Assalamualaikum sume.....

hope sume pun sedang sihat2 ye??? rasa lapar, tido jela sampai rasa lapar hilang ye??? kenapa daa banyak sangat ye nye saya ni??? da mamai agaknye, hehehehehe....
arini saya nak berkongsi sikit pasal cite LULLA MAN... saya cuba juga mentranslate jadi bahasa melayu... akhirnye gagal...hahahhaha, xpe2....
taraaaaaa....... ni lah ceritanya.... actually da release lama dah.... 4 ogos lepas...tapi, sebab saya baru lepas ada peluang tengok semalam, jadi saya review harini lah.... hehehhehe...maaf, trailernye saya xdapat nak upload... maklum sajalah, ada polisi syarikat yang perlu saya akur... amboi, berbloging boleh pulak ye??? sekeh nak????

Cerita ni mengisahkan 3 orang lelaki yang sudah berumah tangga tetapi selalu je curang dibelakang isteri mereka... marah lah, tendang la, pukul la kepala dengan fail sekalipun... mereka tetap jugak nak curang.... padahal isteri masing2 punyalah baik....ish3... sampai sanggup nih pukul diri sendiri sampai berdarah2 sebabkan nak suruh isteri percayakan diaorang.... 

Tapi, saya suka.... cerita ni walaupun bagi saya banyak sangat idea yang buatkan isteri even bakal-bakal isteri akan tahu helah si suami ni, pengajarannya saya suka.... tapi, apa bentuk pengajarannya, saya xbgtaw disini la ye??? nanti korang tanak plak tengok cite ni....

tengok.... saya ada bukti ok saya sudah tengok cite ni..... hehehhe, tapi, jangan tanya la kenapa tiket tu ada dua... x perlu kot nak scroll sampai lebam harap saya akan letak saya pergi dengan siapa.... biarlah rahsia...hekhekhek....

untuk movie ni, saya bagi rate 3/5... pelakonnya best walaupun saya xberapa kenal pelakon2 thailand ni... jalan ceritanya pun kelasss gitu... awal-awal cite je saya da gelak dah....memang sesuai la ditengok oleh suami isteri ke, bakal suami isteri ke... 

bila tengok cite ni, terfikir sesuatu pulak....
1) elakkan berkahwin dengan insan seni... mereka ni terlalu banyak terdedah pada wanita... jadi, untuk perempuan yang semacam saya, memang xpatut la saya cari pasangan begini.... mereka yang bekerja di KDN mungkin boleh...opssssss....
2) bila dah kahwin, dok la umah sendiri, xyah kongsi2 pun... even ngan kawan baik sendiri... banyak keburukannya ye??? so, watch out....

selamat menonton dan selamat bergelak ketawa....

sekian, bubye....taking care...muwahhhh....

No comments:

Post a Comment