Friday, July 15, 2011

O.T.A.K.O.D.A.T.A.K.C.E.N.T.R.E

Assalamualaikum....
hello all... ape korang de faham ngan tajuk berkenaan?? takkkk kan??? cube ko bace sebutir-sebutir beras umapama setitik peluh petani... hahahaha, gasak korang la....arini entry berunsur maleh nak pikir dah tapi kene gak pikir.....woi2, pe da yang ko merepek segala ni rose??? da giler ek ko????

xdela, sebenarnye aku tengah dalam dilema... yela, nak buat, terasa durjana... x buat kang, punah masa depan aku... korang penah rasa tak sangat malas mahu carik pengganti sebab da malas lalui segala macam fasa relationship tu??? penah tak??? aku penah and memang aku sedang alaminya sekarang...

tapi, sampai bila lak aku nak bertahan je kan?? yela, sayang memanglah sayang... tapi, rimas hokey bila ko nasihat punya bagai nak rak kasut, last2 dia wat dek je... pastu siap ugut2 ko lagi ngan segala marathon dan mende2 nonesense tu... rasa nak tampo laju2 taw x tahapnye??

tetibe aku fikir... leh x carik len je??? mungkin bukan jodoh aku ngan beliaw... aku bagi hint pun, dia memain je... stress giler aku... taw la dia ayam, tapi xperlu kot nak wat perangai ayam ko ngan aku... fikir logik xleh eh???

dah, aku maaaaaalassss nak fikir hati orang len dah... fikir diri sendirik lagi best... ade jodoh, ade la... kot xde pun, nak wat camne kan??? terima jela... redha itu lebih baik dari menyalahkan...

sekian.....

p/s: giler bodoh entry ni kan??? entry xde function..damnnnn

No comments:

Post a Comment