Wednesday, July 13, 2011

T.E.R.U.J.A

Assalamualaikum...di hari khamis yang mulia ini, aku memang giler nak excited ye ,,moodnye...kerana apa??


taraaaa.... sebab ini lah... maaf ye hencek aizul marcello.... saya telah mencopy dari belog anda... nak nunjuk betapa terujanya saya....yela, setelah berhempas pulas mengeread entry berjela anda, tetibe nengok de gift....bapak lah teruja nya saya...hahahha...

jadi, dengan semangat waja nya, saya telah bersungguh..(kenapa tetibe aku guna phrasa saya ni??)...ye,sambung kembali...dengan bersungguhnye saya telah mengkomen pada entry beliaw...
haaaa...sangat berunsur durjana bukan comment itu??? yela, sikitttt pun xde cakap pape pasal entry berjela, gambar melambak...tetibe cakap nk gift...gile mata kebendean ko ni rose....cehhh....
ni lagi lah bersungguh ek??? jadinye, selesai sudah menghantar email...semoga hencek mempertimbangkan permohonan saya ye?? waduhh...da cam gaya wat application letter da haaa...haahahha, joking cume ye?? sila sesape pun jangan terasa...da la, nak sambung wat keje...taking care everybody,muwahhh...lebiu....
Enhanced by Zemanta

No comments:

Post a Comment