Tuesday, July 26, 2011

DILUAH MATI KENE BAHAN, DITELAN TU KAN BAPAK KO.....

Assalamualaikum........

Hye, hye hye...... apa khabar anda disana...ewahhhh.... cuba baca dalam mode menyanyi melalak.... confirm cam gile.... semalam aku bad mood dimalam hari.... aku kene marah ngan bapak aku....

Storynye camni...... sekarang ni kan zaman kepanasan global lah katenye.... kesimpulannye, umah aku pun panas luar, panas dalam la.... tengah2 time nak dinner, secara lazimnya aku ni jadiklah penyuruh semasa alihkan kipas....

Kipas tu pun sengal jugak... eh, bukan.... company yang buat kipas tu.... da taw namanya kipas, xreti ek nak buat wayar panjang2?? sebab ko kedekut wayar la, aku kene marah ko taw????

Da panas kan, aku pun ngan bajet2 terernya nak la pasang kipas tu depan muka korang.... dengan condifentnye aku kecoh...."alaaaa, xsampai la...wayar ni pendek sangat..." dengan xsemene-meneye, bapak aku marah... " don't be so stupid, can't u use ur own brain?? xkan la nak letak kipas betul2 depan muka??" haaa, menyengat bukan ayat tu??? even tyme aku taip ni pun, mata aku da bergenang da nak nages.... leh bayangkan x perasaan aku semalam???

ye, aku taw... da namanya orang tua kan?? kekadang diaorang xsedar pun kata2 diaorang kekadang orang terasa... aku pun da normal da ngan bapak aku.... bese je tu...tp, sebab da aku ni anak bongsu mengada xleh nak kena tegur langsung...... tu yang nak tacing sangat tu....

tapi, sokay.... aku masih kewl yew??? hahahha, berjaya menahan air mata saya ye malam semalam... buat2 gumbira melayan si tisya.... padahal, da nak berterabur da air mata aku..... tapi kan, aku ni satu jela kan.... bila aku da tacing ngan orang tu, mesti aku akan xcakap ngan dia sampai dia cakap ngan aku.... even ngan parents aku pun aku camtu gak.... bongok giler ek perangai camtu??? 

tapi, xpe... family aku faham betapa complicatednye aku ni.... anak manja yang mngada nak melampau... yela, menyusu pn sampai umo 6 taun.... malu hokey klu anak aku taw sok..... hahhhhaha....

da la, bapak aku pun cakap pe ngan aku pg tadi.... jadi, sudah okay la....hehehehe.... da la, sakit mata nengok pc lama2....arghhh, pedih2....<-------poyo.....hahahhaha..... taking care, lebiu....muwahhhh....

No comments:

Post a Comment