Monday, June 13, 2011

YANG BERLALU USAH DIKENANG...

entry pendek...xde gambar, xde merepek meraban....hokey???

ni entry datang pas aku dok menggatal search kat google... da xde kje benor gamaknye ko erk?? eh,xdela, release tensen je.... penah x korang bila da clash ngan boifren or girlfren korang pastu tengok siapa yang bertuah sangat jadi pengganti korang??? penahhhhh??? pastu, ape korang rase??? cemburu kah?? gumbira kah?? atau berdekah-dekah kah??? haaaaa, yang mana yang berkenan???

pada aku, siketttttttttt pun aku xkesah....aku sukew bebenor nak nengok pengganti aku... tapiiiiiii kan, aku kesah pun tak.... y??? sebabnye, apehal aku nak tensen kan?? bukan ke aku yang tinggalkan mereka??? lagipun, rasa buang masa je aku nak rase jeles segala.... padahal aku taw, yang pertama tiada yang seumpamanya... sebabnya aku rasa camni ialah kerana disebabkan oleh aku nengok pengganti aku tu, xpatut kot rase jeles.... yela, aku kan cantekkkkkkkk lagi dari dyorang....ahahhahha, perasaan sungguh kan?? eh, biarlah, ade aku suruh ko kesah???? tak kannnnnnn?????

jadi, untuk yang lain jugak, xperlu lah nk kesah sangat sape yang ganti tempat korang... buang masa karen ko jew.... stay happy la ngan yang masih setia dengan korang... n jadilah secool yang mungkin dengan tidak berasa feeling sangat bila berselisih ngan ex korang.... giler bodoh okay berkelakuan seumpama itu....

jadi, semoga bahagia ye semua... dah la, nak carik bahan untuk entry bahagia aku...eh, bahagia apekah???tunggguuuuu....chow....muwahhhhh

No comments:

Post a Comment