Friday, June 17, 2011

MIMPI INDAH....BEBAS CUTI SAKIT....

Assalamualaikum semua.....sihat2 aje yerk??? pelik bukan tajuk diatas??? abaikan jela, xpenting sangat pun...arini entry berkisar kerjaya den...xdela kerjaya mane pun ekceli...lebih la kepada apa yang aku akan pakai semasa.(semasa ek??bodooo je ayat tu) pergi kerja...yela, ade kan orang yang akan xreti2 nk beza yg dia tu nk g keje ke nk g jahanam.....ngan skirt tarzan la, pakai umpama g majlis badut la....woiii, ko penah g blaja x selenge??? g keje ngan g jahanam pun ko xtaw beza...sah benar ko xpenah merase alam maha indah college tu kan??? sampai perangai ko memang nyata da cam haram.... hengat aku kesah sangat ngn seterika ko??? eh, kalau aku taw, aku pn xhengen la nk pki...bajet nak poyo je ek??? xpe, ade lori ade bas...ade hari aku pancitkan je tayar kete ko empat2 bia padan muka ko... dah, lupekan psal bongok tu...

phewww....ok2,kmbali pada tujuan asal....
seee.... muka yg tersangat gedix itu ialah aku....nengok...tarikh pun hade taw??? xde auta punyewww...aku ni kn mmg pesen siap bapak pantasnye..(cehh,memuji diri sendiri xleh blah..)..jadi, sementelah nunggu mak ayah aku siap gosip bagai, snap sne snap sini la....ni tyme nk g interbiu...maleh dah nk pki baju kurung...jadi, men in ladies la kononye......muke bajet2 dapat je kn???
tadaaaa...comey x??? tak??? ah, biar la,kecoh...(padahal aku yg kecoh ni..)...ni ari ke-5 aku keje...owh, aku dengan jayanye ek dpt keje itu...berkat kesabaran aku menunggu almost 3 months...nengok, bapak bangganya aku ngn tali bekaler biru tu...ko hade??? xdek kn??? ari ni mood kegurllan lah katenye...ngn skirt kembang munge2 nye, tali pinggang kaler pinknye, tudung pn kan???
hokeh, bertema kenduri ye sume2.... sampai mak aku dok tny mana satu kenduri yg aku nk attend tu.... kecik ati aku....padahal giler biasa je baju ni...ke, pada aku je yg biase, pada orang lain bukan begitu??? ntah la... nasib ko la mak dapat anak ghupe begini...eh, tp bkan ke mak ngn ayah aku gak dengan rela bayor untuk sume rete mende aku???pastu nak lak kate aku nk g show la, hape la....xpatut sungguh...
ewahhh...bajet cute la muke camtu ek??? padahal, harammmmm....dok kaver takot orang sebelah nampak aku giler glamer....owh ye, efek potret retak seribu tu sebab aku gune webcam hokey??? yela, hape giler ke nak ngangkat kamera ko segala dalam opis??? ko hengat ko model... takkk kannnnn???
ni lak muke kebosanan nunggu membe aku dtang ngambik.... kete masuk icu...sedey.....jadi, mood nak bergedik datang lah....hahahahahaha.....serba kuning ye ko??? sumpah gedik kan???? aku nengok gamba ni sndirik pn leh nak muntah la...ni kan korang ye x???
masyarakat muke ko rose....da cam mayat hidup tercekit tali dah haaa.... eh, mne spek ko wey??ko ni, da taw aku buta, xpkai sepek mestila sbb aku pki lens...tu pun xtaw....dasar la ko ni....berkali2 gak la aku dok wat muka cute tu...last2 cam mayat gak muke aku...terussss stop....
cakkkk...eh, sme ek ngn gamba tadi??ye betul...10 markah...yayyy...ni tyme da balik...test liner baru katenye...haaa, ni walaupun minyak dah bertapuk mesra kat muka aku, aku tetap nmpak sweeeetttt kan??? hahahaha, perasann....
pink lagi ko??? ni motifnya nk nunjuk baju aku beli 4 helai spoloh hengget...same la ngn baju demam kuning atas tadi...haaaa,sape cakap baju murah x cantik??? buktinye, nengok haku...cantekkk kan??? woi rose, dah la tu berperasaan sangat...lambat lg nk petang dowh....
tetibe je aku terdatang awal tyme ni....hape lg, smbil iringan muzik dumdam speker pecah 2, klikkkk....cahaya pg mmg cantik yew???kelihatan aku merenung mse dpan ek???
rose pas da 2 minggu...
gemokkkkkk,hahahahaha....agaknye camni ke kalau aku gemok ha???cute jugak ek jadi gemok???tp, xnak la cam dak demokkkk tu....eh,tetibe aku teringat ko....haram.....

taraaaaa....ni lah tempat aku dok selama 8jam...heaven giler bersepah bukan????bese la,orang wat keje multitask memang wajib camni ek????namun,masih selamat lg tanpa sebarang penumpang yang x berkenaan....
haaaa,selesai sudah....pergh, penat dowh menaip...sampai dah nek kejang da tangan aku keletuk keletak cam bizi na....so, see ya...bubye......muwahhhh(tanak tinggal tu...)

No comments:

Post a Comment