Thursday, July 7, 2011

H.I.J.R.A.H

Helloooo sume...selamat2 la hendaknye ek??? ok, quick update... da nme pun QUICK, haruslah pantas & cergasnye aku bercerita ye x???
semende telah berlaku dengan jayanya dalam hidup aku...semende ye ko??? semalam setelah hampir 5 tahun family aku wat keputusan, akhirnye smalam jadi gak la yang nmenye HIJRAH.... hijrah tu maksudnye ialah pindah ye bg yg taw tp masih buat2 xtaw... seyesly, sangatlah letehnye mood aku... first tyme ni family aku pindah tanpa aku mengejoin skali... kali ni aku lebeh eksen nak bersihkan rekod tanpa cuti ye...nahtijahnye (eh,betul ke aku eje ni???hahahaha) sume harta mende aku ntah kemana bersepahnye...kotak ajaib tu ntah mne peginye, beg spender aku ntah da g mane....sume la nak ilang kan??? pagi tadi pun mandi secara sederhananya tanpa sebarang cermin, tanpa sebarang mouthwash, tanpa sebarang sabun simple juge...yang paling sadisnye ialah tanpa jala ikan aku...waaaa, sedey je... da nek gatal2 badan aku...tu xpe lg...face lotion pn aku lupe nak pakai....memang sangat sakai.....
x cukup ngan itu lagi....bangun pagi lambat...sampai opis pn haruslah lambat gak...dengan xtaw jalan segala...kononye smlm yew2 aku ngan si ika tu plan nak kuar kul 7 pg...padahal, harammmm...7.30 gak aku kuar....ohooo, terasa aku sangat bangang seremban walaupun da berzaman2 dok seremban...damn u rose....
dtg opis ngan rushing sane, kejar sini... da nek kurus da aku rase...wuhuuu, perkembangan yg baik ye adik2???
jadinye, sbb citer sume pasal kelam-kelabu segala, xdelah sebarang gambar penghias ye??? de orang tengah kelam kabut segala ko lak sebok nak snap segala??? mintak penampar je namenye tu kn??? tapi, memang sangat excited n terkinja2 ye.... bilik baru besau,yehaaa....

ok la,cukup la tu...nak g balai lak, report lg....waaa,kurusssss.....orait ye,taking care, i lebiu mwahhhh...daaaa

No comments:

Post a Comment