Wednesday, November 9, 2011

Fatin Liyana Bakal Doktor Jelita....

Assalamualaikum......

pagi-pagi lagi lepas berlelah2 mengadakan sesi suai kenal untuk worker baru (ye, HR kaw ni pengintroduce yang baik tahu???), aku dok sign-in la skype.... yela, udah ler idup aku ni xbanyak bercampur oghang ramai... kat skype tu la aku nengok perkembangan dan penguncupan member2 aku.... at least xdela terasa ketinggalan zaman benor kan???

dah tu bai, ade ke orang nak tahu pasal kaw??? xde la, bwekkkkk... sebenarnye aku nak cite pasal tajuk kat atas tu haaaa.... cite banyak tarak, nak tahu hambek la link ini dan sila open in a new tab....huahahahhaha.....

actually, aku bangga giler.... dak Fatin ni orang senegeri den...ahahahahha, malu... kenapa aku panggil dia "D.A.K"??? haaa, sebabnye dia punya umo lagi kurang dari aku....tu je....hahahhahaha.....

dah, tu je nak kongsi pagi ni... to Fatin Liyana, semoga berjaya dalam menyeimbangkan life and ur passion... tahniah anyway sebab udah berjaya jadi role model untuk anak2 diluar sana....syabas.......


No comments:

Post a Comment