Tuesday, December 7, 2010

s.a.y.a m.e.n.y.e.s.a.l p.i.l.i.h d.i.a......

ellow....xde mood(keje xdek mood jerk ko kan??)...chekidout tajuk kat atas tuuuu....hokey...aku memang da menyesal...aku frust...aku tensen...aku menciiiiii mende tu....hapenye ko ni???tu haaaa....range yg aku baru tuka tu...mencerahkan kulit la kononnnnnnnn......padahal,memunahkan kulit aku....

bongok....menyesal aku mengorbankan wang ringgit aku...kalau aku tahu,x hingin aku...mula2,aku xkesah la sbab mmg dew pown mention menyebabkan kekeringan yang TAK melampau tu...tapi,yang jadiknye,kekeringan sampai pedih2 muka aku....nak tengok??? x paayah la...aku da try da capture,tapi,korang konfem cakap aku MENIPU...yela,dalam gambau xnampak...aku yg mengusap dan membelai ni haa yang taw pe rasanyew....

menyakitkan ati betolll....tu la ko,nak sangat kulit cerah berseri kan???hambik ko....aku pasti harus wajib akan berhenti guna...biarpun aku akan menangis bersedih ati sebab dah melakukan pembazirannnnn,tapi,xpela...tauladan ye sekian...jangan nak suka-suki cuba produk kalau korang xtaw apa effectnye...kot ye pun nak gak try,beli yang ala2 sample je...cehhh,menasihati amalan mulia....

dah,aku nak sambung merana ni...sabtu dew knduri,tidakkkkkkk.....xdek mood nak g muka cmni...

chow sin chi....

No comments:

Post a Comment