Wednesday, August 25, 2010

blurry....

abaikan tajuk brkenaan....

ari ni da masuk kepada minggu terakhir kite berpose (kaver malas nak kira)....tahniah kat yang berjaya menjalaninye...yang mencemar duli2 dengan berbuat tidak sesuaiiiii tu , korang pikir la sendiri yerk????

merdeka xlama da....aku pun da nk merdeka hidup niew....kawen kah????bukan,bukan,bukan....lamberttt lg untuk itu...sebenarnye aku bakal mengakhiri zaman yang aku suke panggil zaman bertukar2 kawan...wahhh , ayat mengundang bencana nampak....pedulikan....

pasni , kene carik keje lak..haishhh, xsaba2 rasanye...yela , nak keje tyme blajo adalah dilarang sama sekali oleh mak ayah...bile keje kenelah bayor sume utang yang da berbaris sejak azali lagi...adoyai...keje2 mesti kne tanya soklan cepucemas 2..."dik , umo da 25 nnti jgan wat2 lupe lak.."ahahhaha , pasti xlupe pnyew...

tapi, mak aku ckap xde 20k jgan nak hrap de orang boley datang pinang...huishhhh , cm kabur2 je impian 2...da la dak bushuk 2 xsdah2 blaja lg...kene lak pksew2 ugut baru nak fokus...makin tambah umo, makin tambah2 msalah...so , pasni xdelah lg msew2 nak menambah2 koleksi kasut or hape kebendenyew yang lazimnye aku buat...mula la aku rajin jejak bank simpanan sendiri untuk menyelamatkan keadaan 2 thun dari skrang...huhuhuhu ,takowt.....

da la , nak sudahkan keje x bergaji...mwah2...bwekkk;p

No comments:

Post a Comment