Thursday, August 26, 2010

ape ke halnye la???

see tajuk kat atas tu???tu mood yang aku alami pepagi buta niew...napew?????haaa,tu yang kite lum taw lg...hahahahha.....

alkisahnya cmni...aku g prktikal nek tren pagi ni disebabkan ayah aku maleh nak menuju kearah yang sama ngan aku..pagi2 nek tren,nek tren di pagi2...huhuhuhu...aku pun dok la dlam coach pink2 tu..(senang nak tdow,haahhaa)...tetiba disebalik celah kusi tu,aku nampak la satu umat ni...dy dok tepi jew pntu 2...masuk2 dy trus la bkak paper yang serupa 5thun xbaca...yang tu xpela..membaca amalan mulia....yang buatkan aku rase nak berguling2 kat ctu ialah gayanye mmbaca 2...da la xfokus,asal de je orang masuk,dy pndang ngan muka ayunye itu...nak kate dy tggu kwan,xde pun...yang lg lwaknye,dy tetibe geleng kepala cam malaysia dy kene handle...padahal page yang dy bace 2 page promosi kt giant jew..exited kmain lg...

huhuhu,lwak antarabangsa pagi...trhibur hati aku yang lara sebab xdpat tdow dlm kete seperti kebiasaannya bile ayah aku suh nek tren je pagi berkenaan...

No comments:

Post a Comment