Tuesday, May 8, 2012

First Time Join Contest.....

Assalamualaikum.....

Di pagi hari sedang melayari internet, tetibe terpandang satu contest by Canon Delighting You Always.....The IXUS Celebrate Style Photo Contest.....Ok, aku join......bhahahahaha.....

Aku bajet diri sendiri GEEK padahal aku belum pun tahu apa maksud sebenar geeky tu....patutlah dulu masa amik MUET aku cuma dapat band 3 tapi hairan kenapa ramai orang akan tanya aku bila nak translate english-malay.......tapi, tak mengapa....itu bukanlah penting mana pun kan????

So, kalau korang teruja nak join gak contest ni, marilah beramai-ramai kita menyertai ini contest.....

1: Pastikan korang ada line internet ye?? yang takde, boleh la berlari pergi ke cc...jangan lupa bawak pendrive sekali....
2: Pegi kat website INI.....aku dah test link tu...confirm leh guna....pegi kat bahagian contest punya bahagian....camni...
3: Kat bawah tu de link untuk join.....bertindak mengikut arahan....jangan nak belagak advance sangat ye, nanti dikhuatiri akan sesat jalan pula......
4: Lastly, leh la share kat facebook ke, twitter ke, blog ke, tagged ke....apa sahajalah asalkan usaha dan niat yang penting....moga-moga akan ramai yang akan vote korang.....amin......

Apa tunggu lagi......marilah ramai-ramai memeriahkan contest ni.....mana tahu dapat camera IXUS 240 HS itu...dah tak payah beli guna duit sendiri....iye tak????

sebab aku pun join, silalah meng-vote aku.....kat SINI......semoga kita sama-sama berjaya.......

No comments:

Post a Comment