Monday, March 5, 2012

~Lelaki je ke boleh???~

Assalamualaikum.....

Semalam aku bosan....so, aku ajak member aku g teman tengok wayang......Adnan Sempit 2.....giler ah kelakar citenye.....tapi, bukan pasal cite tu yang aku nak story kat sini.....

Alkisahnye, masa on the way g amik member aku kat batu caves, temperature kete aku tetibe kasi aku hangen....cepat-cepat aku stop...yela, fobia kot kene masa aku bawak kete ayah aku dulu.....boleh jalan, boleh jalan last-last duit aku yang boleh jalan.....padan muka aku....hahhahahha.....tapi, aku cuak gak la nak benti tengah2 alam tu....dah la kat flyover lak tu....tapi, sebab de satu kete ni pun break down(abes minyak actually, hehhehe), so, aku benti....turun...hambek...menitik2 air radiator aku....masa tu aku dah cuak plus fobia dah.....

Uncle ni recommend mekanik yang tolong dia beli minyak tu....aku dah hangen dah masa ni...giler, baru few days back je kot aku repair radiator...mekanik tu cakap kipas hape harem ntah takmo pusing....seb baik radiator tak dimention kan....blablabla, kene repair hape lanch ntah...aku try call membe aku dia lak takde gi wat keje....

Yang bestnye, boleh plak dia cakap camni...."kak, ni bukan kete akak kan? ni kete husband akak kan?".....yela, aku taw la muka aku ni muka orang tua yang dah anak 2, 3 orang.....normal dowh kalau orang panggil aku akak....tapi, perlu ke sampai cmtu skali kaw merendahkan aku?? ape kaw ingat zaman sekarang ni perempuan xleh nak pakai kete modified?? excuse me....kete pmpuan dah kalahkan umah tahu?? kete aku taklah.....wa jiwa rock beb, xmen langsir2 ni......

Kaw mekanik kot....mustahil kaw xtaw mnde ni....kecualilah kaw ni mekanik penipu taw nye nak ketuk orang je.....lahabau betul, sia-sia melayang ringgit malaysia aku......*stress*

No comments:

Post a Comment