Wednesday, November 17, 2010

tak faham kah?????

elllowwww sume....masih bermood raya qurbankah????masih berbau belaan qurbankah???ataupun tengah tensen dilambakkan kerja2????xkesah la sume 2....yg pentingnye korang x terkorban sama....bukan 2 yang penting disini ye????cik rose nak citer pasal mnde yg ade kaitannya ngan tajuk diatas....

storynye camni.... adalah someone yg hari2 nak meniaga kat depan muka aku...fine,nak meniaga,buatlah cara nak meniaga...aku ni bkanlah orang yg awal2 lagi da say NO!!!tidak sama sekali....as long as aku boleh,i'll  try my best....tapi,sekali benak aku da cakap XMAO,mksdnye sampai bila2 la aku tetap xakan sesekali ubah hokeyyy???

agak rimas keyp bila orang da bagi hint xmao,ko nak pakse2 lagi....ohhhh,pelisssssss la jangan nak semakkan lagi pale otak aku????bila aku rasa hangin,orang len jadi mangsanya....ksian deyh kat dyorang...yew2,mmang diaorang xpnah kesah pun aku camtu...tp,agak2 la sikit....

so,pasni tolonglah fahami muka sombong aku ni bila aku xsukew....bukan aku tanak join,tapi,aku memang xleh da nak peruntukkan masa aku untuk mnde yg aku memang xminat.....

p/s: kepada yang terasa,hampun maap awal2...

chow sin chi....daaaaaa

No comments:

Post a Comment